دانلود مقاله آشنايي با انجمن صنايع هوافضاي آلمان (BDLI)

توضیحات محصول

دانلود مقاله آشنايي با انجمن صنايع هوافضاي آلمان (BDLI)

6 صفحه

نام مخفف انجمن صنايع هوافضاي آلمان BDLI مي‌باشد . اين انجمن يكي از اعضاي انجمن صنايع هوافضا و دفاع اروپا و همچنين عضو انجمن صنايع آلمان است. اين انجمن شامل چهار گروه زير است كه اعضا و فعاليتهاي انجمن بر اساس آن تفكيك شده‌اند:

1- سيستم‌هاي هوايي و هوافضايي ( Aviation and Aerospace Systems )،

2- موتورها ( Engines )،

3- تجهيزات ( Equipments )،

4- تکنولوژي‌هاي مواد و قطعات ( Material Technology and Components ).

اين انجمن با حدود 130 عضو نماينده صنعتي با فناوري بالا است که فروش سالانه آن هم‌اکنون 14 ميليارد يورو است و 700 هزار شغل با کيفيت بالا را ايجاد کرده است؛ بدين ترتيب، اين انجمن نماينده منافع يک شاخه کليدي در اقتصاد آلمان است. در شكل روبرو تغييرات فروش اعضاي اين انجمن در طي سالهاي اخير را مشاهده مي‌نماييد.

هميت صنعت هوافضا در آلمان از آنجا ناشي مي‌شود كه نتايج تحقيق و توسعه در صنعت هوافضا، مستقيماً در توسعة ديگر شاخه‌هاي صنعتي مؤثر است به گونه‌اي كه اين صنعت استراتژيک به عامل پيشرفت‌هاي تکنولوژيکي و متحدكنندة شاخه‌هاي صنعتي در قسمت‌هاي استراتژيک و حياتي تبديل شده است و با سودآوري بالا و ايجاد تعداد زيادي شغل در آلمان، در مقايسه با ساير شاخه‌هاي صنعتي در موقعيت بي‌نظيري قرار گرفته است.

کميته‌هاي کارشناسي

اين انجمن داراي چندين کميتة کارشناسي است و همانطور که گفته شد، وظيفه هماهنگي ميان آنها بر عهده قسمت برگزاركننده همايش‌ها و کميته‌هاي تخصصي اين انجمن است.

کميته‌هاي تخصصي اين انجمن شامل اين موارد است:

– کميته امور اقتصادي و قانوني،

– کميته تحقيقات و تکنولوژي،

– کميته پشتيباني محصولات،

– کميته مديريت کيفيت،

– کميته نرم‌افزار،

– کميته آموزش،

– کميته ارتباطات الکترونيکي و تجارت الکترونيکي،

– كميته معاملات خارجي،

– كميته برگزاركننده نمايشگاه‌هاي تجاري خارجي؛

بطور خلاصه اهداف تشکيل اين کميته‌ها به اين شرح است.

کميته امور اقتصادي و قانوني: به علت رشد همزمان بازارهاي فروش و شبکه‌اي شدن کارخانه‌هاي توليدي و شركت‌ها در سطح بين‌المللي، شرکت هاي آلماني به عرصة جنگ و رقابتي شديد با شرکت‌هاي رقيب وارد شده‌اند. در چنين شرايطي، اين شركت‌ها براي بقا نيازمند يک چهارچوب قابل‌اعتماد در حوزه اقتصادي و قانوني هستند. اين کميته وظيفه مطالعات اقتصادي وقانوني را براي حمايت از شركت‌هاي…

 اعضا و محصولات

اين انجمن حدود 130 عضو د‌ارد که ليست اعضا در سايت انجمن قابل مشاهده است. اطلاعات اعضاي انجمن برحسب محصولات و برنامه‌هاي در دست کار طبقه‌بندي شده‌اند. بدين ترتيب مي‌توان به‌راحتي اعضايي را که يک محصول خاص را توليد مي‌کنند و يا در يک برنامه مشخص در صنعت هوافضا مشارکت دارند، يافت و در صورت نياز با آنها ارتباط برقرار كرد.

طبقه‌بندي محصولات اعضا به اين صورت است:

– سيستم‌هاي الکتريکي و الکترونيکي،

– موتور

– تجهيزات

– پرتاپ‌کننده‌ها

– سيستم‌هاي مکانيکي و هيدروليک

– سازه

– ساير محصولات

در قسمت برنامه‌هاي صنعتي نيز برنامه‌ها به ترتيب زير تقسيم‌بندي شده‌اند:

– هواپيماهاي تجاري،

– تکنولوژي‌هاي دفاعي،

– موتور،

– هليکوپترها،

– هواپيماهاي نظامي،

– فضا،

.

.

.

جهت دریافت و خرید متن کامل پایان نامه و تحقیق و مقاله مربوطه بر روی گزینه پرداخت که در بالای صفحه قرار دارد کلیک نمایید و پس از وارد کردن مشخصات خود به درگاه بانک متصل شده که از طریق کلیه کارت های عضو شتاب قابل پرداخت می باشد و بلافاصله بعد از پرداخت انلاین به صورت خودکار لینک دانلود مربوطه فعال می گردد

 

 

 

نظری بدهید